Moj Ploom X Advanced ne radi. Šta treba da uradim?

Evo nekoliko saveta koji će Vam pomoći da rešite probleme sa svojim Ploom uređajem:

1. Prvo proverite nivo baterije. Ako je nizak, priključite svoj Ploom uređaj na punjenje.

2. Resetujte svoj Ploom uređaj. Da biste to uradili, zatvorite i uklonite prednji poklopac. Pritisnite i držite malo dugme tankim, tupim predmetom dok uređaj ne zavibrira, a zatim vratite prednji poklopac na uređaj. Ako niste sigurni kako, kontaktirajte nas.

3. Ako resetovanje uređaja nije rešilo Vaš problem, kontaktirajte naš Ploom Care tim tako što ćete nas pozvati na 0800-077-771 ili nas kontaktirati putem našeg onlajn obrasca.

Da li imate više od 18 godina?

Potvrdite

Morate imati više od 18 godina da biste pristupili ovom veb-sajtu.

Pristup Ploom veb-sajtu i proizvodima dozvoljen je samo punoletnim pušačima, korisnicima vejp ili drugih nikotinskih proizvoda iz Srbije.

Ploom proizvodi nisu sredstva za odvikavanje od pušenja, nisu bez rizika i mogu izazvati zavisnost.

Posetite ovu stranicu za više informacija.