How can we help you?
Koje funkcije mogu da koristim putem Ploom aplikacije?
Preuzmite potpunu kontrolu nad svojim Ploom AURA uređajem i unapredite svoje iskustvo.
- Režimi zagrevanja: Personalizujte svoje Ploom iskustvo pomoću različitih režima zagrevanja. Prilagodite intenzitet i trajanje konzumacije svojim preferencijama.
- Detektor uređaja: Pronađite svoj Ploom uređaj tako što ćete pratiti njegovu poslednju poznatu lokaciju i locirati ga kada je u blizini, kako biste ga uvek lako pronašli.
- Informacije o statusu uređaja: Pratite nivo baterije i performanse uređaja u realnom vremenu, kako biste uvek bili informisani.
- Automatska ažuriranja: Održavajte svoj uređaj ažuriranim i bezbednim uz automatska ažuriranja.
- Program lojalnosti: Pridružite se Ploom Club zajednici i osvajajte poene kroz naš ekskluzivni program nagrađivanja registrovanih korisnika.
Započeti svoje Ploom AURA iskustvo je izuzetno jednostavno. Sve što treba da uradite je da povežete svoj uređaj sa aplikacijom i počnete da istražujete sve mogućnosti koje nudi.
Preuzmite Ploom aplikaciju odmah i unapredite svoje iskustvo.
Aplikacija je dostupna na:
- Google Play prodavnici za Android uređaje
- Bluefy Web BLE pretraživaču za iOS uređaje (samo za zemlje van EU) – pristupite veb-aplikaciji ovde (<Link do PWA>) putem Bluefy pretraživača
- Šta je Ploom?
- Zašto odabrati Ploom X Advanced?
- Da li je Ploom X Advanced vejp ili cigareta?
- Šta su duvanske patrone?
- Šta je zagrejani duvan?
- Šta je HeatFlow tehnologija?
- Koja je razlika između Ploom X Advanced i drugih proizvoda za zagrevanje duvana?
- Da li je Ploom bezbedniji od cigareta?
- Da li Ploom X Advanced proizvodi dim?
- Kako miriše Ploom X Advanced?
- Da li Ploom X Advanced proizvodi pepeo?
- Mogu li da unesem Ploom X Advanced u avion?
- Mogu li da nosim Ploom X Advanced u inostranstvo?
- Kako da odložim duvanske patrone?
- Šta je Ploom X Advanced?
- Kako da koristim Ploom X Advanced?
- Kako da očistim Ploom X Advanced?
- Kako da napunim Ploom X Advanced?
- Da li je Ploom X Advanced vodootporan?
- Gde mogu da nađem svoj registracioni kod za Ploom?
- Šta će se dogoditi ako uklonim prednji poklopac dok koristim svoj Ploom X Advanced uređaj?
- Kako da podesim Ploom X Advanced na ručno zaključavanje?
- Kako da uklonim Ploom X Advanced ručno zaključavanje?
- Kako funkcioniše prednji poklopac kod Ploom X Advanced-a?
- Gde mogu da koristim Ploom X Advanced?
- Koliko ima konzumacija u jednom Ploom punjenju?
- Kako da uključim Ploom X Advanced?
- Kako da zaustavim Ploom konzumaciju?
- Koliko vremena je potrebno da se patrone ohlade?
- Kada bi trebalo da zaključam Ploom X Advanced?
- Ploom X Advanced ne radi. Šta da učinim?
- Ploom X Advanced se ne puni. Šta da učinim?
- Koliko dugo se puni Ploom X Advanced?
- Kako resetovati Ploom X Advanced?
- Zašto na duvanskim patronama nema istaknutog roka trajanja?
- Koja je razlika između zagrejane duvanske patrone i cigarete ili tompusa?
- Da li duvanske patrone proizvode katran?
- Mogu li da koristim kompatibilne duvanske patrone sa drugim proizvodima za zagrevanje duvana?
- Mogu li da koristim druge duvanske patrone sa Ploom X Advanced uređajem?
- Mogu li da koristim druge duvanske patrone ili cigarete sa Ploom X Advanced uređajem?
- Kada treba da zamenim duvansku patronu?
- Koliko traje jedna upotreba uređaja?
- Ukoliko se patrona slomi i zaglavi, kako da je izvadim?
- Duvanska patrona bolje pristaje kada je ubacim duboko u komoru za zagrevanje. Hoće li ovo oštetiti moj Ploom X Advanced?
- Dok koristim Ploom X Advanced, duvanska patrona se pomera. Da li je ovo normalno?
- Da li postoje dodaci za Ploom X Advanced?
- Šta sve staje u Ploom X Advanced futrolu?
- Da li se Ploom isporučuje van Srbije?
- Kako funkcioniše usluga dostave Ploom proizvoda?
- Gde se nalazi moja Ploom porudžbina?
- Koliko vremena je potrebno da se isporuči Ploom X Advanced?
- Kako da otkažem Ploom porudžbinu?
- Da li dobijam refundaciju ako otkažem porudžbinu?
- Kako da kontaktiram Ploom tim za podršku?
- Kako ti Ploom korisnička služba može pomoći?
- Kako mogu da dobijem podršku ako naiđem na problem sa aplikacijom ili uređajem?
- Zašto moram da dozvolim obaveštenja od strane aplikacije? Kako mogu da ih podesim?
- Zašto aplikacija traži dozvole za Bluetooth i pretragu Bluetooth uređaja?
- Zašto aplikacija traži dozvolu za pristup GPS lokaciji?
- Kako da diskonektujem ili uklonim uređaj iz aplikacije?
- Sa koliko uređaja mogu da povežem aplikaciju?
- Kako funkcioniše opcija za zaključavanje i otključavanje uređaja u aplikaciji?
- Da li mogu da zaradim Ploom Club poene putem aplikacije?
- Kako mogu da preuzmem aplikaciju na Android?
- Kako mogu da preuzmem aplikaciju na iOS?
- Da li je instaliranje i korišćenje Ploom aplikacije besplatno?
- Kako mogu da se prijavim na svoj nalog u Ploom aplikaciji?
- Kako da povežem svoj Ploom uređaj sa telefonom?
- Kako da promenim režim zagrevanja?
- Kako funkcioniše opcija „Detektor uređaja“ i koja su njena ograničenja?
- Kako da upravljam svojim saglasnostima i obaveštenjima?
- Kako da resetujem svoj Ploom AURA?
- Koje funkcije mogu da koristim putem Ploom aplikacije?


