How can we help you?
Kako mogu da dobijem podršku ako naiđem na problem sa aplikacijom ili uređajem?
Ukoliko imate poteškoća sa aplikacijom ili svojim uređajem, tu smo da pomognemo.
Obratite se našim Ploom Care ekspertima za pomoć, podršku ili savet. Biće nam drago da vam pomognemo.
Možete nas kontaktirati putem:
- Live chat-a: Potražite pomoć i personalizovane savete uživo u okviru našeg radnog vremena:
- Ponedeljak – petak: 8–22h
- Subota i nedelja: 10–18h
- Telefona: Razgovarajte direktno sa predstavnikom Ploom Care tima pozivom na broj 0800 756 669.
- Radno vreme: Ponedeljak – petak 8–20h, subota i nedelja 10–18h
- E-mail adrese: Pošaljite nam poruku i neko iz našeg tima će vas kontaktirati u najkraćem mogućem roku.
Uvek smo tu za vas kako bismo svaki trenutak proveden sa Ploom uređajem učinili vrhunskim iskustvom.
- Šta je Ploom?
- Zašto odabrati Ploom X Advanced?
- Da li je Ploom X Advanced vejp ili cigareta?
- Šta su duvanske patrone?
- Šta je zagrejani duvan?
- Šta je HeatFlow tehnologija?
- Koja je razlika između Ploom X Advanced i drugih proizvoda za zagrevanje duvana?
- Da li je Ploom bezbedniji od cigareta?
- Da li Ploom X Advanced proizvodi dim?
- Kako miriše Ploom X Advanced?
- Da li Ploom X Advanced proizvodi pepeo?
- Mogu li da unesem Ploom X Advanced u avion?
- Mogu li da nosim Ploom X Advanced u inostranstvo?
- Kako da odložim duvanske patrone?
- Šta je Ploom X Advanced?
- Kako da koristim Ploom X Advanced?
- Kako da očistim Ploom X Advanced?
- Kako da napunim Ploom X Advanced?
- Da li je Ploom X Advanced vodootporan?
- Gde mogu da nađem svoj registracioni kod za Ploom?
- Šta će se dogoditi ako uklonim prednji poklopac dok koristim svoj Ploom X Advanced uređaj?
- Kako da podesim Ploom X Advanced na ručno zaključavanje?
- Kako da uklonim Ploom X Advanced ručno zaključavanje?
- Kako funkcioniše prednji poklopac kod Ploom X Advanced-a?
- Gde mogu da koristim Ploom X Advanced?
- Koliko ima konzumacija u jednom Ploom punjenju?
- Kako da uključim Ploom X Advanced?
- Kako da zaustavim Ploom konzumaciju?
- Koliko vremena je potrebno da se patrone ohlade?
- Kada bi trebalo da zaključam Ploom X Advanced?
- Ploom X Advanced ne radi. Šta da učinim?
- Ploom X Advanced se ne puni. Šta da učinim?
- Koliko dugo se puni Ploom X Advanced?
- Kako resetovati Ploom X Advanced?
- Zašto na duvanskim patronama nema istaknutog roka trajanja?
- Koja je razlika između zagrejane duvanske patrone i cigarete ili tompusa?
- Da li duvanske patrone proizvode katran?
- Mogu li da koristim kompatibilne duvanske patrone sa drugim proizvodima za zagrevanje duvana?
- Mogu li da koristim druge duvanske patrone sa Ploom X Advanced uređajem?
- Mogu li da koristim druge duvanske patrone ili cigarete sa Ploom X Advanced uređajem?
- Kada treba da zamenim duvansku patronu?
- Koliko traje jedna upotreba uređaja?
- Ukoliko se patrona slomi i zaglavi, kako da je izvadim?
- Duvanska patrona bolje pristaje kada je ubacim duboko u komoru za zagrevanje. Hoće li ovo oštetiti moj Ploom X Advanced?
- Dok koristim Ploom X Advanced, duvanska patrona se pomera. Da li je ovo normalno?
- Da li postoje dodaci za Ploom X Advanced?
- Šta sve staje u Ploom X Advanced futrolu?
- Da li se Ploom isporučuje van Srbije?
- Kako funkcioniše usluga dostave Ploom proizvoda?
- Gde se nalazi moja Ploom porudžbina?
- Koliko vremena je potrebno da se isporuči Ploom X Advanced?
- Kako da otkažem Ploom porudžbinu?
- Da li dobijam refundaciju ako otkažem porudžbinu?
- Kako da kontaktiram Ploom tim za podršku?
- Kako ti Ploom korisnička služba može pomoći?
- Kako mogu da dobijem podršku ako naiđem na problem sa aplikacijom ili uređajem?
- Zašto moram da dozvolim obaveštenja od strane aplikacije? Kako mogu da ih podesim?
- Zašto aplikacija traži dozvole za Bluetooth i pretragu Bluetooth uređaja?
- Zašto aplikacija traži dozvolu za pristup GPS lokaciji?
- Kako da diskonektujem ili uklonim uređaj iz aplikacije?
- Sa koliko uređaja mogu da povežem aplikaciju?
- Kako funkcioniše opcija za zaključavanje i otključavanje uređaja u aplikaciji?
- Da li mogu da zaradim Ploom Club poene putem aplikacije?
- Kako mogu da preuzmem aplikaciju na Android?
- Kako mogu da preuzmem aplikaciju na iOS?
- Da li je instaliranje i korišćenje Ploom aplikacije besplatno?
- Kako mogu da se prijavim na svoj nalog u Ploom aplikaciji?
- Kako da povežem svoj Ploom uređaj sa telefonom?
- Kako da promenim režim zagrevanja?
- Kako funkcioniše opcija „Detektor uređaja“ i koja su njena ograničenja?
- Kako da upravljam svojim saglasnostima i obaveštenjima?
- Kako da resetujem svoj Ploom AURA?
- Koje funkcije mogu da koristim putem Ploom aplikacije?


