How can we help you?

Kako mogu da dobijem podršku ako naiđem na problem sa aplikacijom ili uređajem?

Ukoliko imate poteškoća sa aplikacijom ili svojim uređajem, tu smo da pomognemo.

Obratite se našim Ploom Care ekspertima za pomoć, podršku ili savet. Biće nam drago da vam pomognemo.

Možete nas kontaktirati putem:

  • Live chat-a: Potražite pomoć i personalizovane savete uživo u okviru našeg radnog vremena:
  • Ponedeljak – petak: 8–22h
  • Subota i nedelja: 10–18h
  • Telefona: Razgovarajte direktno sa predstavnikom Ploom Care tima pozivom na broj 0800 756 669.
  • Radno vreme: Ponedeljak – petak 8–20h, subota i nedelja 10–18h
  • E-mail adrese: Pošaljite nam poruku i neko iz našeg tima će vas kontaktirati u najkraćem mogućem roku.

Uvek smo tu za vas kako bismo svaki trenutak proveden sa Ploom uređajem učinili vrhunskim iskustvom.