Moj Ploom X Advanced se ne puni. Šta treba da uradim?

Postoji nekoliko mogućih razloga zašto se baterija Vašeg Ploom X Advanced uređaja ne puni.

1. Vaš USB kabl možda nije pravilno povezan. Proverite da li je sve ispravno priključeno.

2. Vaš USB kabl je možda neispravan. Pokušajte da koristite drugi USB kabl ili utičnicu. Najbolje bi bilo da koristite zvanični Ploom X Advanced USB kabl.

3. Resetujte svoj Ploom X Advanced. Da biste to uradili, uklonite prednji poklopac. Ako niste sigurni kako da resetujete uređaj, kontaktirajte nas.

4. Ukoliko resetovanje uređaja nije rešilo problem, kontaktirajte naš Ploom Care tim tako što ćete nas pozvati na broj 0800-077-771 ili nas kontaktirati putem našeg onlajn obrasca.

Da li imate više od 18 godina?

Potvrdite

Morate imati više od 18 godina da biste pristupili ovom veb-sajtu.

Pristup Ploom veb-sajtu i proizvodima dozvoljen je samo punoletnim pušačima, korisnicima vejp ili drugih nikotinskih proizvoda iz Srbije.

Ploom proizvodi nisu sredstva za odvikavanje od pušenja, nisu bez rizika i mogu izazvati zavisnost.

Posetite ovu stranicu za više informacija.